czwartek, 13 kwietnia 2017

Breloczek 3D - Orestes najlepszy koń !



Dzień dobry !

Dawno mnie tu nie było, ale to z braku czasu oraz natłoku spraw.
Kończę ostatnie zamówienia, zdjęcia niebawem się pokażą, ale przyszłam się pochwalić pierwszym brelokiem 3d.
Kiedy zabierałam się za szycie nie byłam przekonana czy coś wyjdzie z tego, ale chyba jednak się udało :)

Zapraszam Was do oglądania przepięknego konia Orka :)
Orestes jest już za tęczowym mostem, ale Jego miniaturka będzie przypominać Oli dawnego przyjaciela :)




Orestes <3



































Dobrego dnia :)



10 komentarzy:

  1. O rany! Ale cudo!!!
    Jestem zachwycona. Orestes był przepięknym koniem i super, że został przez Ciebie tak pięknie uwieczniony. Bardzo podziwiam - masz duże zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten brelok! Masz talent, żeby taki cacko wyczarować. :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny... że też ja nie mam zdolności manualnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No do takich zdolności, mam dwie lewe ręce. Pięknie! Czy można zamówić u Ciebie autorskie projekty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oczywiście, że można :)
      Zapraszam do kontaktu albo na fb Mnisiowo albo na maila mnisiowo@gmail.com :)

      Usuń
  5. Konik na pewno będzie świetnym towarzyszem kazdego dnia :). Sentyment Właścicielki...:*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Post jest naprawdę świetny i bardzo miło jest czytać i uzyskiwać informacje.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń