poniedziałek, 20 marca 2017

Metamorfoza salonu część 2 - zmiany !! :)



Witam Kochani :)

Jak obiecałam druga część naszego małego salonu - nie będę się rozpisywać, bo czas nagli i szyciowe przygody czekają :)

Zatem zapraszam do ogladania zdjęć :)


Jeśli chcecie możecie zagłosować na mój blog w konkursie - TUTAJ !! :)


Wcześniej było tak :


Fronty zostały pomalowane na biało oraz dół szafek oklejony okleiną :)



Komoda została przestawiona na drugą stronę, ksiązki poukładane inaczej :)





Meble zostały rozstawione by tworzyły jedną całość, telewizor powieszny na ścianie - co najważniejsze nie widać kabli :)

Teraz wyglada tak:















Pufy ze sznurka bawełnianego które wykonała dla mnie Pani Maria :)



Znalazło się też miejsce na gitarę Pawła :)



Dodatki dobrałam w kolorze turkusu i czerni - trochę tego i trochę tego - takie urozmaicenie.







Pufki są naprawdę wygodne :)



Gitara druga miłość Pawła :)


  Każda zmiana w życiu wnosi coś nowego, każda osoba która pojawia się w naszym życiu także.
Trzeba wierzyć, że się uda - a wtedy wszystko staje się łatwe. 
  Chciałabym z tego miejsca podziękować tym wszystkim którzy oddali na mnie głos w konkursie, a także Kasi - która pomogła mi przy metamorfozie salonu :) 
Brakuje jeszcze kilku ramek na zdjęcia, ale wszystko z czasem. 

Pierwszą część metamorfozy możecie zobaczyć tutaj - zapraszam. 
Już niebawem na blogu pojawi się post jak pomalować i obić stare krzesło - moje mają po 13 lat a trzymają się dobrze - do zobaczenia niebawem :)

Maszyna już dziś przyjachała z zagrabanicy, więc trzeba brać się za Wasze zamówienia :) 

Dobrego popołudnia :)













20 komentarzy:

  1. Ślicznie :)! Żyrandol przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepięknie mnie tez czeka metamorfoza wszystkich pomieszczeń wiec tym bardziej twoje uwagi cenne dziekuje

      Usuń
  3. Pięknie! Od razu jaśniej się zrobiło ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne meble!!! Fajna gitara :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i bardzo przytulnie. :) bardzo fajne zestawienie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci to wszystko wyszło. Ja też dzisiaj zrobiłam sobie porządki w pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak mi słów, wspaniała metamorfoza. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak mi słów, wspaniała metamorfoza. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepięknie - genialna zmiana <3
    Bardzo świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak pięknie i jasno!
    Rewelacyjna zmiana :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz salon wygląda fantastycznie! Metamorfoza na prawdę Ci się udalaudała ;) bardzo ładne meble wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  12. wyszło idealnie:) macie dryg do zmian :D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie przestrzenie, które Tworzymy sami, a nie katalogowe obrazki, niczym z nierealnej bajki :). Co do kabli... no własnie, u mnie dalej wiszą... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jestem w szoku! Świetnie wygląda teraz pokoik! :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No cóż mogę powiedzieć? Prze prze przepięknie. ❤😀

    OdpowiedzUsuń