wtorek, 10 stycznia 2017

Warto? Nie warto ?

Dzień dobry Kochani !

  Dziś mija miesiąc jak jestem poza domem. Dni mijają szybko, bo pracy dużo :)
Jednak udaje mi się znaleźć czas na swoje szyciowe przyjemności ! Co bardzo mnie cieszy.

  U mnie ostatnio pojawiło się sporo kotów, a to za sprawą tego, że uwielbiacie je tak samo jak ja ;)
Pracuje też nad drzewkiem dla Dominiki.
Powrót do Polski zaplanowany na marzec, więc jeszcze sporo czasu i sporo pracy.

  Kochani niektórych nagród z zgadywanek nie uda mi się dokończyć teraz, więc musicie uzbroić się w cierpliwość :)
Na pewno do Was dotrą, ale z lekkim opóźnieniem.

  Pracuje też cały czas nad blogiem, w poczekalni mam kilka tematów które będę chciała opublikować niebawem.
Pisanie tutaj daje mi swobodę i bardzo to lubię.
Przede wszystkim dlatego, że mnie czytacie i zaglądacie na bloga. Chciałabym aby liczba wyświetleń z dnia na dzień rosła. I aby było Was więcej zagladających.
Mam też nadzieję, że uda mi się osiągnąć wiele, jednak trzeba ciągle nad tym pracować. Poświęcać czas na wstawianie postów oraz promowanie bloga a także fanpage na Facebooku.
Dzięki Wam mogę się rozwijać i zajść naprawdę daleko !
Moja praca za granicą - nie powstrzymuje mnie przed twórczą przygodą :)
Będziecie tu ze mną ?



  Myślicie czasem o tym jak wyglądało by życie bez pasji, hobby? Ja myślę, że byłoby strasznie nudne. Należę do osób które ciągle muszą coś robić. Nie umiem usiedzieć w jednyn miejscu zbyt długo. :)

   Przede mną kolejne wyzwania, kończę zamowienia, prezenty :) a później biorę się za tworzenie nowości :)


 Jeśli jednak chcecie abym coś dla Was uszyła proszę o składanie zamówień teraz na filcusie a pod koniec lutego na większe rzeczy :) będę w Polsce tylko miesiąc także dużo nie dam rady uszyć.
Bo poza szyciem czeka mnie dużo wizyt u lekarzy, obowiązki oraz dom. A także życie osobiste :)
Także proszę o wyrozumiałość :)


   Posyłam do Was moc energii oraz uśmiechu. A może znacie jakiś sposób na zmęczenie ? Jak sobie z nim radzić po za spaniem ?


Kocia załoga :)





Dobrego dzionka Kochani 💞💞💞




3 komentarze:

  1. Rada na zmęczenie, hmm... Też bym chciała taką radę dostać. :)
    Czasem wystarczy czyjś uśmiech i radość z rzeczy którą wykonaliśmy a czasem sen. Innym razem spacer albo dobra książka czy też film. Piękne rzeczy robisz kochana i podziwiam, że potrafisz tak wiele wysiłku włożyć w to co robisz a na dodatek pracujesz na etacie i to w nocy. Z tego co zauważyłam. Życzę Ci dużo zdrowia, sił i zapału. Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Kochana pracuje wieczorami. Zazwyczaj od 19 do 23 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kociaki ! Różowy skradł moje serce ��. A jeśli chodzi o zmęczenie, to niestety jestem kawoholikiem ;)

    OdpowiedzUsuń