wtorek, 12 lipca 2016

Podsumowanie czerwiec 2016 - Mnisiowe uszytki :)

Dzień dobry !

  Kochani postanowiłam, że blog będzie także częścią pamiątkową - co miesiąc będę robić podsumowanie - by wiedzieć ile udało mi się stworzyć przez okres miesiąca.

Zatem zaczynamy - jest to dla mnie ważne, mam nadzieję, że będzie Wam miło zobaczyć wszystkie uszytki razem, bo już wszystkie mają swój nowy dom :)


Breloczek pingwinki już u Moniki :)

Brelok Szop dzielnie towarzyszą Malwinie w pracy :)

Żaba u Sabiny - razem czytają książki 

Słonik trafił do Patrycji :) 
Żabka z kropkowym brzuszkiem - patrzy wielkimi oczami :)

Opaski w stylu pin up dla fajnych dziewczynek :)

Sowa dla córeczki Ani :)

Słynna Klara :)

Metkowiec dla Patrycji :)

Żaba dla córeczek Ani :)

Słonik dla córeczek Ani :)

Misio już u Emilki :)

Kocia Madzi :)

Brelok "Czarny kot i pszczoła" 

Zakładka "Czarny kot i pszczoła"

Czerwono - białe tulipany Madzi - już w Irlandii :)

Kolejny kocik :)

Szopik niedługo wyruszy w drogę :)

Konik już u Malwiny :)

Sówka też ma nowy dom :)

Zielono-szara sówka :)

Kocik dla mamy Patrycji :)

Zakładka sówka :)

Z tego co widziałam Misio podróżuje z Michałem po nowe przygody :)

Ptaszek już u Marty :)

Piesek nadal czeka na wysłanie :)

Zakładka sówka :)

Krówka z pomponem :)

Metkowiec dla Pani Karoliny :)

Żółto-białe tulipany dla Pani Karoliny :)

Kotka dla Moniki :)

Pacynki dla Dominiki :)

Torba Sabiny :)

Wiewiórka dla Oli :)

Torba w koty dla Malwiny :)

Emilkowa Sowa :)

Koty dwa :)

Etui na telefon dla Hani :)

Żab dla Sabiny :)

Pacynki dla Oli :)

Zakładka słodka kicia :)

Kocik szary :)

Kolejny kocik :)

Poszewki, bieżnik i drzewko dla Moniki :)




  Tyle prac powstało przez ostatni miesiąc - nawet nie wiedziałam, że aż tak dużo, ale jak się wpada w ciąg to ciężko się wyrwać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz