poniedziałek, 20 czerwca 2016

Zamówienia specjalne...

Witajcie :)


   Naszło mnie na kolejnego posta, a mianowicie o zamówieniach specjalnych :)
Tak, tak i takie są. Bardzo je lubię, chociaż czasami spędzają sen z powiek.


  Było kilka takich zamówień, na pewno pojawią się w kolejnych postach na blogu.
Dziś pokaże Wam zamówienie Moniki.

  Kolory jakie wybrała Monika to szarość i banan. Długo szukałam odpowiednio ciepłego koloru by połączyć z szarością.
Udało się!  Znalazłam bananową bawełnę :) 


  Każdą tkaninę przed szyciem zawsze piorę, bawełna ma to do siebie, że lubi się kurczyć i w tym przypadku tak było :)
  Ale spokojnie starczyło na wszystko co zamówiła Monika. 

To czasami jest tak jakbym mogła spełnić czyjeś marzenia :)

  Monika zamówiła drzewko kwiatowe, które bardzo lubię szyć. Oczywiście kwiatki szyję ręcznie, więc trochę czasu to zajmuje. Jednak jest to bardzo odprężające. Siadam wtedy przed tv, oglądam jakiś film, kółka wycięte i zaczynam szyć :) a jak już powstają płatki a później całe kwiaty to taki efekt wynagradza wycinanie 100 czy 200 kółek :)

  Uszyłam jeszcze poszewki, w swojej "karierze" szyłam już różne poszewki. Te akurat dwukolorowe wiązane na kokardki :) Zdecydowanie lepiej się szyję bawełnę z bawełną jeśli porównując szycie minky i bawełny, czego bardzo nie lubię :)

  A także bieżnik, jestem z niego bardzo zadowolona. Przeszedł moje oczekiwania.
Szyłam go pierwszy raz, może dlatego rozpiera mnie taka duma.
  

Ogólnie bardzo lubię takie zamówienia, połączenia kolorów. A także połączenie mięty z szaroscią, ale pokaże Wam w kolejnym wpisie :)


A teraz prezentuje zestaw Moniki.





Drzewko prezentuję się tak :



A bieżnik tak: 





Życzę Wam udanego dnia :) 

Mam nadzieję, że będzie Was tu coraz więcej. :)

Tymczasem uciekam i wrócę na Mnisiowo później z nowymi pomysłami :)

Znajdziecie mnie tutaj klik :) :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz